Monday, April 27, 2009

Aprilmåndagsfakta

  • vissa regler är nog (tyvärr) nödvändiga
  • jag har en grön (!) kofta på mig
  • man ska verkligen inte förutsätta något
  • jag är allvarligt oroad över sanningshalten i vissa saker
  • jag har varit så enormt TRÖTT idag
  • mixningen blev bra men volymen måste upp på allt
  • efter tre timmars mixning är man i princip döv
  • jag har en alldeles ny låt på gång
  • jag hoppas att kommunikationsförmåga går att utveckla
  • det är deklarationsdags igen - iewwww
  • jag måste lära mig att bli mera cynisk
  • 42 blir fortfarande 24 baklänges - sedär, nåt är konstant!
  • jag vill slippa förvandlas till the drama queen igen
  • jag ler fortfarande, om än en aning blekare
  • inget blir som man har tänkt sig, en del blir faktiskt bättre

No comments: