Tuesday, June 30, 2009

tisdagsfakta

  • jag gör faktiskt mitt bästa
  • tiden k-r-y-p-e-r- fram idag
  • imorrn ska jag fixa naglarna igen
  • dw bråkar
  • jag administrerar mailadresser på albihns.zacco idag
  • ibland undrar jag hur jag orkar
  • jag har köpt nya skor igen - svarta, bild kommer
  • det kliar i fingrarna
  • vattenmelon + jordgubbar + honungsmelon = somrig frukost
  • lusten att skrika är nästan oemotståndlig
  • jag flashar min tatuering idag
  • vissa har så j-a dålig koll på datum
  • jag känner mig sticksigare än vanligt
  • på torsdag ska jag äntligen träffa finaste p <3>
  • risken är att det blir en blöt kväll

3 comments:

Digidiva said...

Och det är torsdag redan i övermorgon:-)))

mia said...

Se det som en chans istället, det är mycket roligare!!!

Fanny said...

Hehe. ni har förstås rätt bägge två :-D