Monday, August 17, 2009

måndagsfakta

  • jag har fått en slutmastrad version av ep:n idag
  • jespers pianopålägg är out of this world
  • måste lyssna lite mer, men vi är väääldigt nära nu
  • jag har tokmycket att göra på jobbet -älskar det
  • imorrn är det aw med p. yes!
  • vi är usla på att hålla reda på dagisprylar
  • j. får beröm för att han är så bra på att vara fadder
  • jag är ledig en måndagkväll - inget brf-möte
  • hoppas den här hösten blir lättare än förra
  • men jag känner tyvärr redan av den
  • kanske ska pröva nån hälsokostmedicin - jättenattljusolja?

3 comments:

mia said...

Jag har provat ljusterapi med mycket GOTT resultat!! Via husläkaren får man en remiss till sjukhuset och i två veckor(grymt tidigt) på morgonen går man dit och sitter i ett rum som badar i ljus!! Kan verkligen rekommenderas!!

Fanny said...

hjälper det mot höstdepression?

mia said...

JA det är det som man gör en liten utredning om, det hjälper nämligen enbart mot höstdepression!!
Inga tabletter inga biverkningar!!
Du sitter och fikar, om du vill, läser eller bara slappnar av. Det enda du inte får göra är att blunda. Ljuset måste in genom ögonen för att fungera.
Jag var ganska så skeptisk innan jag provat men lovordar det nu!!
Bums iväg till läkaren eller ring sjukhuset och hör hur de går tillväga i din stad!
Lycka till!!