Monday, March 16, 2009

måndagsfakta de luxe - igen

  • jag ska aldrig döpa någon skiva jag är med på till nåt
    pretto-aktigt (som "hjärtats röda blod" *iewwwww*)
  • jag har hållit superkul kurs i "pappslöjd" ikväll
    (min f d kollega martins term för scrapbooking)
  • jag har hittat ett nytt Mecka för den skogalna delen
    av mig (http://www.nelly.com/ - tack vesna!)
  • jag undrar hur många dagar det tar innan jag ringer
    upp/sms:ar till fel person med min nya pekskärmsmobil
  • kanske trenchcoat-dags imorrn? *hoppas*
  • jag har kläd- och skonojjor inför onsdagens gig
  • jag vill åka till borås i slutet av april - men vågar inte hoppas.
    angela, det hörs lite dåligt här borta typ ;-)


3 comments:

Anonymous said...

Gha! Jag har ju fullt upp med att försöka hindra dig att hitta alla skoaffärer här runt om kring! Kan man bomba internet, deleta hela den där skosidan eller nåt? Till och med barnen säger åt mig att köra omvägar med bilen när vi e på semester, "akta så att Fanny inte ser" osv. Förresten borde man skriva om den där Cornelis låten till "somliga gååår i driivor av skooor.... :-)

Fanny said...

jaa du, du kan ju försöka deleta internet. good luck, honey... <3

Anonymous said...

"åååå somliga boor i drivor av skor, säg varför är det såååå?"
-pappa, pappa vi har trååååkigt!
-tyst nu, lek med tofflorna, flipfloparna och inläggsule gubbarna, de e ju så kul om ni bara fantiserar lite.... ;)