Tuesday, March 17, 2009

Mer tisdagsfakta

  • det blir inget borås - vi har fått ett gig 3 maj,
    så sista helgen i april vigs nog åt rep - wohooo :-D
  • ibland undrar jag väldigt mycket vilka som läser här
  • jag har äääntligen fixat träningskort igen
  • jag har klädproblem inför morgondagens gig
    - what else is new liksom?
  • jag har putsat alla mina silversmycken idag,
    det är några stycken, så det tog sin lilla tid
  • nån frågade en gång "hur många ringar har du?"
    jag svarade (och höll fingrarna i kors, mentalt)
    "öh, det är väl typ dom här (3-4 st) - sorry, a, I lied.
  • mina vigselringar är fortfarande lost. somewhere.


2 comments:

Heliotropen said...

Jag läser, för det mesta.

Angela said...

Jag läser, fast det visste du nog redan :).

Tråkigt att det inte blir något Borås, men stort grattis till giget! Och Borås finns ju alltid kvar...