Saturday, July 4, 2009

lördagsfakta del II

  • jag har köpt en superfin ljusturkos klänning/tunika för 74:50
  • kom hem med 6 badbomber från lush och kaffebönor
  • h är på fotboll - bajen leder än så länge med 1-0
  • jag har fusksolat idag - för mycket moln ute
  • vageln har gått ner lite, nackspärren sitter i
  • jag skulle fortfarande ha varit i borås
  • shopping is da shit
  • jag känner mig fortfarande lätt bedövad
  • borde testa mitt mobila bredband med jobbdatorn
  • jag hoppas vädret blir fint i veckan som kommer
  • jag behöver sooooool
  • 42 är fortfarande 24 baklänges
  • 42 kan vara svaret på allt
  • jag är otroooligt barnslig ibland. hehe.





3 comments:

mia said...

Gud vad du fyndar!! Du får nog allt göra Skåne ett besök, vi har sol hela tiden!!! 42 äe inte lösningen på allt, jag ÄR 42 så..tro mej...

Fanny said...

jag med. det där därför jag säger det. hahahahaaaa

mia said...

Aha!!! Skånsk tröghet....