Tuesday, July 7, 2009

tisdagsfakta del II

  • idag har vi haft regn, sol, åska, blixtar och hagel
  • 2,5 timme i bikini blev det iaf
  • jag har läst ut aldrig fucka upp. på en dag.
  • nu är jag halvvägs genom olycksfågeln av c. läckberg
  • min ena mobil håller på att ladda ur. orka bry sig.
  • den här datorn har ingen bluetooth
  • ska tanka över lite bilder imorgon
  • partytältet ska upp imorgon också
  • jag känner nån som tydligen städar som fanken
  • saknar p. <3>
  • jag är en jävel på huvudräkning
  • jag glömde mina holländska magtabletter hemma. damn!

1 comment:

mia said...

Vad är Holländska magtabletter?!
Visst är det ett fantastiskt land vi har som bjuder på regn, sol, åska och hagel, på EN dag!!!
Är riktigt avis på ditt sätt att lyckas plocka fram ett lugn för att kunna läsa bok efter bok! Grattis!!!