Wednesday, September 9, 2009

onsdagsfakta

  • andra blueslektionen var svårare
  • men så galet skoj :-)
  • jag vet att jag tjatar men jag äääälskar mitt jobb
  • vädret är fantastiskt
  • hösten får gärna vänta lääänge till
  • jag är allergisk mot grått. hahaha.
  • på fredag ska jag naglas om
  • enda smolket just nu är att jag hatar mitt hår
  • senaste klippningen blev inte bra :-(
  • får köra med snodd och klämmor tills det har vuxit ut lite
  • månen är mindre i stockholm än längre söderut sägs det

2 comments:

kakan said...

Härligt med någon som älskar sitt jobb!!!
Klart att månen är STOR i Skåne, trodde du nått annat ;-))
Hatar du grått...jag som precis kommit överrens med mej själv att måla grå fönsterbågar...

Fanny said...

hehe :-) jag menar mera det metaforiska grå. grått är annars en snygg färg. har en del grå kläder. kofta, klänning, skinnjacka... :-)