Thursday, September 24, 2009

torsdagsfakta

  • satk*rringen från dagis ringde idag
  • jag blir så trött
  • jag tror bara hon blir provocerad för att hon känner
    av att J inte gillar henne - personkemi helt enkelt
  • ska försöka släppa det där nu
  • jag photoshoppar järnet på jobbet
  • småsaker skulle kunna få mig att må bättre
  • och så ska jag influensavaccineras idag
  • (inte svinet, utan den vanliga)
  • jag är velig ifråga om helgen
  • igår gick jag och la mig 22:15
  • sov ändå sk*tdåligt
  • dumma, dumma, grå höstväder

4 comments:

Anna said...

snygg bild, snyggo!

det gråa höstvädret motar men lämpligast med
1) ett par buketter blommor i vackra färger (hötorget kanske...?)
2) nya stövlar
3) en ny schal i en skön färg
4) ett glas vin eller två med en vän

obs att allt detta ska genomföras vid samma tillfälle, typ fredags-/lördagseftermiddag... ;-)

kram!

Anna said...

rättelse: "botar man", inte "botar men" ;-)

Anna said...

...och nu slutar jag skriva för det blir ju bara fel bokstäver hela tiden... ;-)

Fanny said...

Anna, du är en pärla trots att du skriver fel. Precis det jag ska ägna mig åt i helgen :-) med början ikväll... och fortsättning imorgon.

Kraaam.