Monday, May 18, 2009

måndagsfakta

  • jag har bloggat här sen 16 mars 2007
  • min rygg är myyyycket bättre - tack mirakelmannen
  • vissa är lata
  • no pain, no gain, their loss
  • på torsdag ska jag få akrylnaglar på högerhanden
  • min familj hade saknat mig i helgen
  • det var ömsesidigt
  • jag vet för lite
  • min nya låt är klar - tror jag
  • jag längtar efter att köra bil långt
  • jag måste toksola snart - känner mig bleeeek
  • h ska på begravning på onsdag
  • idag regnade det lite
  • jag är sugen på ny musik
  • jag har ny ringsignal på min mobil (the kooks)
  • dagens särskrivning: vi fick bara plats med 90 sängar
    (i en stuga på 50 kvm) hahahahahaha flåt

2 comments:

Digidiva said...

"90 sängar" hahahaha!

Fanny said...

jag vet. dom måste dessutom "köpa 4 till". HAHAHAHAHAHA