Thursday, May 14, 2009

torsdagsfsakta

  • jag har en buktande disk som trycker på en nervrot
  • det gör j**ligt ont
  • mirakelmannen gav mig sittförbud de närmaste dagarna
  • bilresa + konferens + sittförbud = ingen bra idé
  • så jag blir hemma i helgen - ensam
  • j o h åker till linköping o kommer hem på söndag
  • mirakelmannen är truly amazing
  • jag kände mig som en nåldyna under akupunkturen
  • jag måste ha fått andrasortering på diskarna L4-L5-S1
  • bärbara datorer äger!
  • höj- och sänkbara arbetsbord också
  • just nu jobbar jag från sängen
  • jag fick beröm för min tatuering idag

3 comments:

Anonymous said...

Sittförbud låter verkligen inte kul! Hoppas verkligen det går att rätta till fort!

Kram!

Fanny said...

ja, det är typ väldigt svårt att låta bli. men trycket på diskarna är 3 ggr så stort när man sitter som när man står eller ligger...

Anonymous said...

:-(

Äter du liggande eller stående?

/Heli