Wednesday, May 6, 2009

onsdagsfakta

  • jag fick rätt idag igen ang en annan html-kod-pryl
  • jag funderar mig blå över konceptet erase & rewind
  • det kliar mindre i fingrarna
  • jag har fnissat massor på jobbet idag <3>
  • H o S är på fotboll ikväll – forza bajen!
  • vissa saker är för magstarka även för mig
  • jag tänker på elin idag. dumma skitpsykolog!!!
  • jag vill vara någon som du inte klarar att vara utan
  • jag har beställt Käbi Lareteis bok idag
  • kärleksbrev är underskattade
  • jag fick inside information igår om en jobbrelaterad grej
  • det gjorde mig väldigt glad
  • jag har just gjort en liten pojke (inte j) väldigt glad
    genom att springa ner i källaren och hämta en grej
  • jag gillar inte att mörka - eller bli mörkad för
  • jag vill bli överraskad

No comments: