Tuesday, February 26, 2008

Duogig imorrn på Momma!

Just det... Loll och jag spelar i morgon kväll på Momma (fd Folkhemmet), Renstiernas Gata 30. Fri entré. Vi börjar vid åttatiden tror jag. Kanske några av er som läser här dyker upp? Vore kul.

Annars är det en hysterisk vecka med sportlov, där jag har lyckats klämma in både frisörbesök och duogig OCH en massa jobb, trots att vi har sjukt dåligt samvete för att vi inte tagit ledigt och gör något med barnen... Jacob frågade i söndags vad han skulle göra på sportlovet. Öhhh... ja, pappa och jag ska jobba sa jag. Men, sa han, kommer det hit en barnvakt då? Nej, du ska vara på dagis. Jahaaaa, sa han besviket. Suck. Vi hade inte ens tänkt tanken att vi borde ta ledigt. Vi får göra nåt skoj i helgen som kommer istället.

Men nu ska jag försöka stilla mina hoppiga nerver inför morgondagen. Gahhhh. Do one scary thing every day, indeed... :-D

No comments: