Thursday, February 28, 2008

Momma 27 februari...

Några gigbilder blev det inte för jag lyckades ju glömma att jag hade kameran med mig under själv giget. *fniss*. Men några stämningsbilder från efteråt...

Anna, en av ägarinnorna till Momma, står inte still många sekunder i taget...

Hon hade köpt jättefiiiina blommor som låg på golvet framför "scenen" när vi spelade.

Jag hade en horribel hårdag men var glad ändå!

Loll tänker på död kattunge.

Det blev en trevlig kväll och ett mycket lyckat gig. En ganska liten publik dock, hallå alla vänner som sagt att ni skulle komma, var höll ni hus? Men dom som var där lyssnade uppmärksamt och såg ut att ha trevligt. Efteråt blev det ett glas på Sacre Coeur, sen släpade jag hem gitarr och mickstativ i snålblåsten via Blåsö Torg. *burr*

2 comments:

Digidiva said...

Jag är övertygad om att ni var fantastiskt bra som vanligt, jag lovar att komma på nästa spelning!

fanny said...

du bara löver och löver... *haha*