Friday, December 14, 2007

Jag har varit i Himlen!!!

Tack vare världens bästa Ginger fick jag gå med på invigningen av Och Himlen Därtill... nya skybaren i Skrapan.... jag säger bara jeeezz.... vilket ställe! Sjuuuuukt snyggt. Och jag som är så höjdrädd klarade av det - det var inte ett dugg läskigt!

Jag såg vårt hus, men jag fattade inte först, backen i Hallandsgatan såg platt ut... och allt var gratis och det var en massa snygga människor där... tyvärr var jag tvungen att gå redan klockan elva eftersom jag hade vanlig jobbdag på Albihns idag... men det var härligt så länge det varade.

Där kommer man lugnt att hänga. Fast drinkarna lär vara dyrare nästa gång *haha*.

Och så har jag börjat på nytt uppdrag i Tumba, på AlfaLaval, tillsammans med världens bästa Martin (eller "Mappen" som J tror att han heter hahaha). Där ska jag vara till i slutet av mars. Jäätttteskoj har vi, helt utan ironi. Gillar än så länge att åka pendel, men jag kommer säkert att svära vad det lider, det har ju inte varit nån snö ännu....

Mrs Claus har jag varit i veckan också, julklappsinköpen har börjat! Jöösses vad jag bränner pengar. Gahhh. Jag har många klappar kvar att köpa. *suckar*

2 comments:

Laila said...

Kul att pendla??? :-o
Är du klok du? vänta bara tills den första ordentliga snöstormen kommer. Äh det räcker med lite hala höstlov också, men dom har du lyckats slippa nu. :-D

pippilotta said...

Himlen var ju väldigt kul! Tog tyvärr på alla partykrafter, har varit däckad hela helgen i ny (gammal?) förkylning...