Thursday, December 20, 2007

Julefrid?

Har nu testat akupunktur mot min onda axel, det hjälpte för stunden och resten av dagen men i morse hade jag ont igen. *deppar*. Det är liiiite bättre men inte alls bra. Får försöka ta det sjukt lugnt under mina två lediga veckor så det kanske släpper av sig själv. Men hur tar man det lugnt i juletider frågar jag bara? Tur att det inte är höger arm iallafall.

EN arbetsdag kvar. 4 timmar på Albihns, och 2 timmar hemifrån. Phewwww. Var i Tumba idag för sista gången detta år, det ÄR trevligt där. När jag kommer dit nästa gång har vårt gäng flyttat ner en våning och slipper kontorslandskapet - det funkar visserligen men jag har aldrig gillat att jobba så. Nu kommer jag att få dela rum med Martin, precis som på kontoret, och det blir ju så bra så.

Har några få julklappsinköp kvar, det mesta hoppas jag hinna med på lördag när vi ska ta en sväng till Maxi och diverse andra ställen dit man tar bilen.

Och på lördag är det dax för Gingers årliga jul-cocktail med sedvanlig utgång - Momma blir det i år, där det är dj:s och annat skojsigt. Ser fram emot det. Kanske t.om. har råd att avsluta kvällen med en drink i Himlen? *fniss* Stackars mig på söndag morgon säger jag bara.

Och stackars H imorgon. Moahaha. Det är julfest på hans jobb ikväll. Det blir utgång efteråt, så han kommer väl att vara lagom pigg imorgon. Nåja. Nu kan man faktiskt släppa liiite på seriositeten, med EN arbetsdag kvar.

No comments: