Tuesday, December 11, 2007

Mirakelmannen

Blev tipsad av Loll om den här killen... var där på lunchen idag, och jag tror knappt det är sant.
Efter ca 40 minuters masserande, dragande, tryckande och bökande med min vänsterarm och axel sa det typ "plopp" och plötsligt kunde jag röra armen på ett helt annat sätt. *fascinerad*

Det känns fortfarande, men inte tillnärmelsevis som innan. Han sa att jag kan känna mig lite öm ända till imorgon, men att det borde släppa nu. Helt märkligt. Rekommenderas helt klart om man har problem med rygg, axlar eller nacke...

Idag ska syrran och jag ses för vårt årliga julklappsrace - vi köper gemensamma julklappar till brorsans barn, + födelsedagspresenter, eftersom de fyller strax före och strax efter jul. Ska passa på att kolla lite till den egna familjen också när jag ändå är ute.

2 comments:

Laila said...

Men va skönt att höra att du fick hjälp med eländet till slut!
Hoppas det inte blir nått mer strul med ryggen nu istället. Ibland kan det ju börja vandra...

Vilken glädjedödare jag är! ;-)

Laila said...
This comment has been removed by the author.