Friday, December 21, 2007

Mrs Claus


Sådärja. Nu kan jag ägna mig åt att vara Mrs. Claus på heltid i några dagar... haha. Äääälskar den fina tomteluvan som H fått på jobbet nån gång. ALLA passar i den, t.o.m. jag som egentligen HATAR alla sorters mössor.
Har jultomtat omkring på Albihns idag, chokladasken tog slut på 2 timmar, och sen har jag jobbat (inte jätteintensivt, förlåt S & T) en stund hemma på eftermiddagen. Hämtade J mitt i melliset, och nu är vi ääääntligen hemma och kan förbereda oss för julen.
Imorrn ska vi dock göra nåt som inte känns jäääätteskoj: åka till Maxi i Nacka och handla julmat OCH åka till Rusta och göra några sista minuten-inköp. PLUS bolaget. Blir nog Sickla tror jag, med bil och allt.... Gahhhh. Som Pejvan sa: årets dos av folk som luktar gratistidning och svett. Hahaha.
Tänker försöka glömma bort min onda axel nu och bara softa. Ho ho ho.

3 comments:

Anonymous said...

Du är superfin i din tomteluva. En riktig pudding! Kommer du hit och tomtar på julafton också? En tjejtomte vore trevligt som omväxling *s*.

Fanny said...

haha, jag ska ju visserligen åt ert håll på julafton, firar i gurraberra med föräldrarna... *fniss*

Anonymous said...

Merry Christmas Mrs Claus!