Saturday, March 15, 2008

Jag kan verkligen rekommendera

Restaurang Imperiet.
Och förstås och Himlen därtill.

Det var länge sen vi åt så himla gott. Bra service också. Himlen är fantastiskt med den där utsikten, den schyssta softa musiken (spelad av en av Stockholms bästa dj:s, Camille) och den fina stämningen. Inte ett dugg snobbigt utan bara trevligt!

Vi hade en supermysig kväll och lyckades nästan låta bli att prata om barnen. Däremot smidde vi lite semesterplaner inför sommaren. Däremot sov jag uselt, vaknade när det fortfarande var mörkt och låg vaken tills det ljusnade. Får försöka ta en tupplur senare idag... tur att det är lördag! Men är det inte typiskt att man får sömnproblem när man äntligen FÅR sova länge???

Nu ska jag ut på lite ärenden, behöver köpa gitarrsträngar och poppa förbi en sväng på Skapa och glädja mig åt mitt nya uppdrag, läs mer på Pemba Design...

4 comments:

Heliotropen said...

Uppenbarligen råkade ni ut för en annan hovmästare än vi på och himlen därtill. jag har faktiskt nästan lovat mig själv att aldrig gå dit igen, så snorkig och snobbig var hon.

fanny said...

Vi åt inte på Himlen. Vi åt på Imperiet, men tog en drink på Himlen.
Trist att ni råkade ut för ett pucko - dom finns överallt...

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

rewdboy said...

imperiet är grymt. men himlen därtill är stockholms mest överskattade ställe. visst..utsikten e fin, men baren e långsam som fan (men dom gör goda drinkar) och stället är sjukt tråkigt. man hade kunnat göra ett så bra ställe men det ser bara ut som en tråkig hotellobby. usch...dyrt som fan är det åxå. en flasköl 62 och en drink 140. en cola kostar 45 spänn.