Tuesday, March 25, 2008

The right type of snow...


Bildbevis: Jag HAR åkt utför. Bilden är tagen i förmiddags uppe ovanför sittliften (bara en sån sak, jag har åkt sittlift också, jag med min höjdskräck!) i Järvsöbacken. I mitten står Nora, till höger Saga. Det har varit FANTASTISKT. Men jag orkar inte skriva om allt just nu, eller ladda upp fler bilder, är helt slut och har ont överallt. Har inte ramlat en enda gång, måste jag få skryta med, trots att det var 25 år sen jag åkte utför, och då har jag åkt röda backar också!

Mer bilder och stuff kommer imorgon.

3 comments:

Heliotropen said...

Du åker ju inte alls utför! Du står ju still!

Anonymous said...

Det ser väldigt mysigt ut! Själv har jag inte åkt utför på minst 25 år heller. Inte ens då var jag bra så jag undrar hur jag skulle vara nu!

Fanny said...

heli: ha ha.

pyret: det är som att cykla. eller pussas.