Friday, March 21, 2008

The wrong type of snow...


Ja, vad säger man. Nästan som i Narnia var det idag när vi gick till replokalen. Barnen har åkt pulka...

Måste bara berätta om min klurige son. Vi har hyrt en minibuss för resan upp till Järvsö, och innan vi hämtade ut den visade H honom på min dator här i sovrummet hur den såg ut. Han var mycket fascinerad av hemsidan med alla bilar som gick att klicka på. Idag ville han titta igen, men jag hade inte tid att lyfta upp honom på pallen - jag har alltså min dator i ståhöjd med en hög pall framför. När jag kom in i sovrummet nästa gång satt han glatt uppflugen och väntade. Han hade helt enkelt ställt sig på min halvfulla bag som råkade stå intill... pallen snurrar, så det är rätt svårt, jag är faktiskt mer än lite impad....

När han sen hade tittat färdigt på bilderna på hemsidan visade det sig att han hade stängt ner alla fönster i Mozilla, även dom som jag hade uppe (genom att klicka i krysset, som han lärt sig att man gör på hemsidan med bilarna).

Nu lagar H en quorn-chili som vi ska ha med oss (Sagas kompis är vegetarian). Jag har packat det mesta. Imorrn klockan 9.00 drar vi! Glad påsk på er alla!

No comments: