Friday, March 28, 2008

Fredag igen

Och jag är förkyld, eländes... men så farligt är det inte. Inte värre än att jag tänker gå ut och partaja med världens bästa Digi-Diva imorgon! Sådeså.

Fredagslistan

Dagens fniss
Massor av sådana på lunchen med Pyssla Nostra.

Dagens tråk
Förkylning. Iewww för snor och ont i halsen.

Dagens längtan
H och S kommer hem från Järvsö ikväll. Mys!
Tid att shoppa

Och förresten, uppdraget är i hamn. Men jag måste vänta tills avtalet är påskrivet innan jag kan komma ut ur garderoben... nästa vecka. Jag är iallafall GRYMT nöjd!

3 comments:

Anna said...

Hoppas du kryar på dig och får en kul utekväll i kväll!

Förresten, jag har utmanat dig, kolla min blogg.

Trevlig helg och kram från Anna

rewdboy said...

ni tog de lugnt på imperiet va? inga scandals?

Fanny said...

rewdboy: näedå. jag loooovar.