Wednesday, April 2, 2008

Svisch

igen... tisdag redan, och fullt ös denna vecka med extratid på Albihns, kalligrafikurs på Skapa och en massa annat.

Stackars H jobbar hemifrån resten av veckan, han envisades med att HOPPA i backen när jag hade åkt hem och skadade sitt högra knä. Enligt doktorn har han en utgjutning i knäleden och får inte cykla, springa i trappor eller bära tungt. Eftersom han brukar cykla till jobbet och en stor del av hans jobb går ut på att springa i trappor OCH bära tungt sitter han nu hemma och skriver i lugn och ro. Jag tycker bara liiite synd om honom, tycker han kan skylla sig själv hahaha. När han var 14 fullkomligt krossade han vänster knä genom att åka skidor i hög fart rakt in i en tall. Därav borde följa en viss försiktighet. Doktorn hade tittat strängt på honom och skällt lite för att han envisats med att fortsätta åka skidor i flera dagar efter skadan...

Utekvällen med Digi-Diva blev sjukt skoj förstås, men jag led av svårt ont-i-håret dagen efter. Det var det dock värt.

Nästa helg ska vi om allt går som det ska spela in tre låtar med trion, som Loll och jag kan ta med oss till Wales 23-29 när vi åker dit på miniturné. Hittills har vi 5 gig inbokade! Känns bra! Och Wales är sååå vackert på våren.

Idag har jag ägnat mig åt inte så utvecklande arbete - skickat massmail till runt 1000 mottagare, 100 mail åt gången, från patenbyrån. Skoj? Näe. Men det måste göras. Har dock gjort fina annonsbanners till förstasidan på webben också, och fixat lite annat smått och gott.

No comments: