Sunday, April 6, 2008

Eländes...

Jag har idag råkat ut för min första scrapbookingrelaterade skada. Det låter skitfånigt, men jag skar mig rejält djupt på en skärplatta till mitt stansverktyg, snett över knogen på höger ringfinger. Det skvätte typ blod överallt... INTE skoj. Ett tag funderade på om jag måste knalla till akuten och få det sytt, men jag la ett hårt tryckförband och hoppas på det bästa. Det gör inte ont längre, det dunkar lite bara... men jag är ganska handikappad, för förbandet är i vägen. Tur i oturen att det inte var nån av fingertopparna på vänster hand, för då hade vi fått ställa in den kommande inspelningen...

Vi ska alltså in i studio fredag och lördag och spela in tre-fyra nya låtar! Ska bli sååå skoj. Vi repade både i torsdags och idag, och nu sitter det så bra som det kan. :-) Det kommer en länk här till vår webb och till vår myspace-sida när inspelningen är klar, så ni som är nyfikna kan gå in och lyssna.

Annars har helgen varit lugn och soft och mysig, känner mig rätt utvilad faktiskt. Förutom att jag tycker grymt synd om mig själv för min skada...

No comments: