Tuesday, April 8, 2008

Aprilväder...

Suck. Det har snöat inatt. Jag blir så trött. Vill ha våååår nuuuuu! Jag har beställt en vårkappa som är på väg, och det är nog bäst för den förbaskade snön att den försvinner innan kappan hinner komma faktiskt!!!

Mitt skadade finger läker fort som attan, idag har jag inte ens plåster - fast jag ska nog sätta på ett för att skydda så det inte kommer in bakterier...

Ser fram enormt mycket mot inspelningen i helgen. Vi börjar på fredag, fortsätter på lördag och sen har vi några timmars mixning och produktion på söndag och tisdag. Hoppas det blir bra!

Nu kan jag också avslöja mitt nya uppdrag: 3 dagar i veckan med start nästa vecka ska jag mecka intranät och lite annat på Teknikföretagen, en branchorganisation med kontor på Storgatan... :-D. Informationschefen där är gift med min chef på patentbyrån, så jag hade goda referenser. Ska bli vanvettigt skönt att jobba i stan ett tag framöver! Jag är ju numera också två dagar i veckan på patentbyrån, och det känns bra att ha mer tid där än 4 timmar i veckan. Nu hinner jag göra mera än bara "damage control" typ. :-D

Idag jobbar jag hemma på förmiddagen, sen ska jag till kontoret. Vi har utbildning senare i eftermiddag i vårt nya tidredovisningssystem.

No comments: