Wednesday, April 30, 2008

Veckan som gick...

i en salig röra ger jag er...

Rhossili Bay utanför Swansea. Magiskt vackert.


Rick, ägaren till Exist, butik där vi spelade på Rhys Jones vernissage



Loll på Stanstead med bagage


Vår tunga resväska som halvfull vägde 15 kg - musikutrustning väger bly!


Jag i Swansea


Reklamskylt för vårt gig på King Arthur hotel.



Utanför King Arthur...


Loll på Paddington station


Abergavenny Castle


Inne i slottsruinen. Spooky värre faktiskt.


Utsikt från Abergavenny Castle.


the Dylan Thomas Boathouse i Laugharne. Vi spelade opluggat på terrassen.


Dylan & Caitlins grav.

6 comments:

Anonymous said...

Härliga bilder med mycket grönt. Verkar ha varit en rolig resa!

Anonymous said...

Underbara foton! Wales hör till de platser jag skulle vilja besöka.

Anonymous said...

Det ser jättefint ut! Jag är jätteavis! Gick det bra med Ryan Air, förresten? Ska åka till London i juni med lilla M och är sjukt nervös.

/Heli

Fanny said...

Heli: inga problem med Ryanair. Alls.
Det går säkert jättebra. Vi ska åka hela familjen i juli, har flugit med dom förut till Tyskland. om man står ut med att packa lätt bara. 15 kg är löjligt lite.

Anna said...

Åhhh så underbart, vilka fina bilder!!! (kan knappt vänta till du förvandlat dem till underbara LO:s, ser fram emot!!!) Jag har varit på flera av ställena. Särskilt minns jag Rhossilli, har också fina foton därifrån, med det stora "ormhuvudet" som sträcker sig ut i vattnet. *drömmer mig bort*

fanny said...

anna: worms head - läste i en bok som H har om Wales att det faktiskt kommer av vikingarnas namn på platsen "orms huvud". :-D