Monday, April 14, 2008

Första dagen på Teknikföretagen

Phewww vad jag är trött! Men det har varit skoj. Och lärorikt. Fast tyvärr hade jag en ganska dålig natt, hade en ont-natt, fick äta värktabletter, och då är man zonkad dan efter... fast hellre det än inte sova alls. Dessutom drömde jag den mest märkliga dröm om första dagen på mitt nya uppdrag - så märklig att jag faktiskt var nervös när jag gick dit. Det gick över fort dock. Haha. Gillar min nya chef. Han har humor han. :-). Min företrädare som jag går dubbelt med är oerhört trevlig och
pedagogisk. Satt med på ett möte också, på eftermiddagen. Det blir fler möten denna vecka, med Episerver-konsulter - Episerver är verktyget som används för att jobba med intranätet. Har inte jobbat i det förut men det är plättlätt. :-D. Har träffat många nya ansikten också, varav jag kommer ihåg namnen på kanske en tredjedel... måste plugga lite på hemsidan nästa gång jag är där.

Nu sover J, H är på kurs och jag njuter av att vara för mig själv en stund. Måste försöka komma i säng i tid ikväll - överhuvudtaget ska jag försöka softa den här veckan. Nästa vecka blir racertokig, som Jacob skulle säga - måndag och tisdag är jag på Albihns, sen sticker Loll och jag missinassen mot onsdag för att ta flyget till Wales och genomföra åtta spelningar på sex dagar...
Tur att det är lite helgdagar när vi kommer tillbaka, det lär behövas!

Imorrn kväll blir EP:n klar, och i slutet av veckan lovar jag länkar till vår myspace-sida där man kan tjuvlyssna!

No comments: