Friday, November 30, 2007

Dan före dan...

Wiiii vad kul det ska bli. Men jag är nervöööööös.... är rädd att folk ska ha tråkigt...

Genrepade igår, fast utan Lisen, men hon kommer ner imorgon eftermiddag så vi kan köra igenom det hon ska vara med på. Judys är såååå fint. Älskar att repa på den scenen. Det blir som på riktigt.

J gav oss en scare igår, dom ringde från dagis och sa att han hade ont i magen. Jag jobbade hemma och försökte kurera min förkylning, H var också hemma. H stack dit med bilen och kom hem med en storgråtande pojke som bara skrej ajajajaj. Förstoppnings. Men det släppte, och vi kunde pusta ut. Joana kom och var med honom medan vi genrepade, jag säger bara tackålov för denna underbara barnflicka.... Idag är han hemma från dagis för vi tänkte att det är viktigare att han är ordentligt frisk imorgon, när han ska hem till Hampus och gå på hästshow i Globen och sova över... Jag är hemma med honom, idag var nämligen Hs första arbetsdag på nästan tre veckor...

Nu har vi varit ute och handlat lite, jag har hämtat ett paket med lite kläder som jag beställt (mest underkläder, och så två tjocka polosar, en röd och en mörkgrå). Ska gå igenom Hs bildspel om Little Failures nu, det ska korrläsas, och sen köras på en laptop på Judys under kvällen imorgon. Jag skrattar hela tiden, han har skrivit så sjuuuukt roligt...

No comments: