Saturday, November 17, 2007

Det kostar att ligga på topp & ny kompis

Ajajajaj mitt huvud imorse.... *stön*. Var ute en sväng med Loll på Sacre Coeur. Drack bara mellis men det är bara att inse att man inte är 18 längre. Men jag fick en ny kompis, en otrooooligt trevlig kille som delar många av mina erfarenheter från barndomen.

Idag har jag suttit på fik i Skrapan och översatt det sista av manualen - det var liiite för livligt hemma med hockeyspel på köksbordet och sockerhöga barn för att jag skulle kunna koncentrerar mig. H tog med barnen på bio medan jag repade penny whistle inför Maria Lindströms releasefest nästa söndag. Sååååå skoj. Musik är livet. När jag kom därifrån var jag en helt ny människa! ;-)

Nu tittar S och H på fotboll medan jag hänger framför datorn. Skulle kunna pyssla lite men har inte riktigt nån lust, känner mig social men ska inte gå ut ikväll, så jag facebookar en hel del...

Imorrn flyttar vi från Frysen med alla replokalsgrejorna. H mår lite bättre och det är förhoppningsvis plusgrader så vi kan köra två bilar.

No comments: