Friday, November 23, 2007

Fredag hela veckan tack!

Å fyyy vilken tung vecka det har varit. Såååå stressig. Men jag har hunnit med mycket. Både tandläkarbesök och frisörbesök, tack gulliga Anna för tipset, är suupernöjd. Tyvärr var vädret idag inte vad jag räknade med så majorly lousy hair day right now typ hahaha. Men klippningen är kanon.

Ikväll blir det nog hemmakväll, kaaaanske ett glas med Dani senare, hon har precis återvänt från två veckor i Thailand... Imorrn står rep på schemat - i nya lokalen. H ska ut på middag/fest imorgon, som börjar redan fyra, så J och jag får ha en hemmakväll. Ser fram emot det, eftersom söndagen också är super-busy - har kurs på Skapa mellan tio och tre och ska sen gästa Maria Lindström på hennes skivrelease på Judy's och blåsa lite irländsk flöjt!!!

Veckans reflektioner:
- Egot mår oförskämt bra ;-)
- Det har varit alldelees för lite sömn - sover dåligt när jag stressar
- Längtar nåt alldeles förskräckligt mycket till nästa lördag och Little Failures 10-årsparty!
- Julpyntet har kommit upp på stan.
- Axeln bråkar fortfarande, särskilt idag efter tre nätters usel sömn och för mycket stress
- Jag har äääntligen fått en lättare laptop på jobbet, är såååå nöjd. Med dockningsstation, enoooorm flatscreen och externt tangentbord. Sjukt skoj att jobba!

Lite osorterade intryck idag som ni märker, men det är bara för att filtret mellan hjärnan och tangentbordet har tillfällig semester hahaha.

No comments: