Sunday, November 11, 2007

Två rep på en vecka!

Woowww.... Little Failures har varit på Fryshuset två gånger samma vecka. Fanfar typ!

Och OJ vad kul det är att repa förstärkt... idag úpptäckte vi dessutom att högtalarna var felinkopplade förra gången så idag har vi haft sjuuuukt bra ljud. *njuter fortfarande*

Ser fram emot 10-årsjubileet, som går av stapeln den 1 december. Läs mer på www.littlefailures.com om ni är nyfikna. Jag har skämtat om att försöka klämma ner mig i mina 10 år gamla skinnbrallor men jag tror inte det går hahahaha. Och ha blond peruk... ;-)

Annars har jag haft en trevlig helg - i fredags var det mysfredag med familjen, god middag, lammentrecote och ugnsrostade grönsaker, och i går var H på fest på Graven medan jag åt veglasagna och drack härligt vitt vin med finaste Digi-Diva.

Och idag har vi repat lääänge medan J har lekt med Hampus. Nu väntar Farsdagsmiddag som inte blir så avancerad, lasagnerester, men det blir glass till efterrätt...