Friday, November 9, 2007

Färdig på en kvart...

var jag i morse.... hela familjen försov sig och vaknade kvart över sju.... gahhhh. Hoppa över frukosten är ingen höjdare när man ska turbojobba i 4 timmar.... var på Albihns och svischade igenom veckans jobbskörd. Nu är jag hemma och ska tillbringa resten av eftermiddagen med översättning av manualen.

Igår repade vi för sista gången på Frysen. Det var väääääldigt länge sen vi repade förstärkt, och wow vad skoj det var! Nästa helg flyttar vi till replokal på Söder. YAY!

4 comments:

Digidiva said...

"försov sig och vaknade kvart över sju" Om jag lyckas kliva upp före 8 är jag så stolt så jag nästan vill ha medalj:-D

Fanny said...

Då tycker jag att jag har förtjänat en medalj till imorgon i form av en xtra brorsa hahaha :-)

Fanny said...

Då tycker jag att jag har förtjänat en medalj till imorgon i form av en xtra brorsa hahaha :-)

Jozebelle said...

Det är så jobbigt att försova sej, hoppas inte hela dagen vart fel bara!!!