Thursday, November 15, 2007

Långhårig och helt slut...

och fortfarande ont i axeln. Var hos Dr Carmen i tisdags. Det är en elak muskelinflammation. Fortsätta äta Voltaren alltså. ;-(. Buhuu. Och vara försiktig och inte belasta i onödan. Har grejat så jag får en ny lättare laptop på jobbet iallafall, då blir det kanske lite bättre.

Den här veckan har jag flängt som en tätting mellan kontoret och Sveriges Radio, där jag gör en kortare informationsanalys inför en databasmigrering (visst låter det avancerat?!). Imorrn ska jag till Albihns - längtar... och sen till kontoret för att översätta manual. Måste jobba i helgen också med översättningen.

H har lunginflammation, så han åker inte till Linköping fre-lör som han tänkte, med barnen, för att hjälpa till att frakta hem några stora tavlor från Medborgarskolan... Jalle tar tåget istället och fixar det.

Hoppas han blir bättre fort nu, H, när han fått dunderpenicillin.

Och jag måste klippa mig. Gahh. När ska jag hinna? Vill dessutom byta frisör, nu har hon misslyckats, eller inte misslyckats, men inte lyckats då, med min nacke tre gånger... hjälp!

No comments: