Monday, May 19, 2008

Another busy week....

Det är mycket nu. Men jag trivs. Ser fram emot torsdagens gig med My God The Sound... deras basist var Little Failures blonda basbabe en gång i tiden... Det är ett band som har hållit på nästan lika länge som Little Failures. Trägen vinner :-D däremot är jag lite nojjig eftersom jag ska gå dit ensam. Gillar INTE att gå ut själv. Det brukar bli skoj, men jag är alltid löjligt nervös innan. Vet inte riktigt varför.

Idag ska jag äääntligen klippa mig. Alf - eller om det är hans om möjligt ännu fulare kusin från yttje jymden - som envisats med att självdö på mitt huvud varje morgon sen förra veckan, ska nu förpassas tillbaka dit han kom ifrån.

R.I.P.


1 comment:

Digidiva said...

Jag hoppas man får se en bild MED alf på huvvet och en UTAN alf på huvvet när du är klar hos frisören. Bara så att man kan jämföra liksom...;-)