Thursday, May 8, 2008

Fredag!

Yohooo. Fast öhhh. Det blir inte nån vilsam helg direkt... Tidig tvättstuga imorrn, sen ut till Täby och syrran och fika och hämta hem min mountainbike som jag har fått, söndag har jag kurs mellan 10 och 15 och sen direkt till repan... Får sova ut nästa helg istället, när vi åker till Linköping.

Har inga särskilda planer för kvällarna den här helgen, men det är nog lika bra eftersom jag ska upp tidigt. Kanske kan vi äta ute på gården nån kväll eftersom det börjar bli varmt och skönt ute...

För övrigt hittade jag ett par helt oanvända skor i skogarderoben igår, som jag hade glömt bort... hahaha typiskt mig. Jag köpte dom i Göteborg för nästan två år sen, när jag var nere på Scrapbookingmässa och bodde hos Min. Det är ett par Esprit-skor i mocka, spetsiga med lite nitar på ovansidan. :-) Letar annars efter ett par schyssta espadrillos, typ i turkost eller nåt. Fick lite extrapengar igår från kortförsäljning, så jag ska nog ut och shoppa lite på lunchen idag.

No comments: