Sunday, May 18, 2008

Helgen i Hjulsbro





Svinkall, regnig med några solglimtar och massor av söööööömn. Har sovit och sovit och sovit. Sååå skönt. Barnen har lekt ute, H har sprungit en mil, jag har haft ont i ryggen och bara gått en kortispromenad, men det har ändå varit avkopplande. Tyvärr har jag varit tvungen att äta tabletter för att stå ut med ryggen, särskilt idag under bilresan, så jag känner mig lätt illamående och zonkad. Sen vi kom hem har vi städat lägenheten. Ser fram emot ett lååångt bad senare och att få krypa ner mellan rena lakan och sova lite till :-D

Tulpanerna i den vackra mörklila färgen står i Dinas trädgård, och spindeln kom med på köpet när jag plåtade...

2 comments:

Anonymous said...

Vilka underbara bilder (trots spindeln). :)
Hoppas ryggen blir bättre snart.

Ann said...

men ååå vilka underbara blommor och bilder!! sånna tulpaner vill jag med ha en vacker dag!!!

kram ann