Thursday, May 22, 2008

These are no loafers...


... för att citera Arnold Schwarzenegger. Oh no. De flyttade hem till mig igår. Men för att kunna använda dem tror jag att jag behöver producera en specialuppfinning - the high heel board - en motordriven skateboard med ett pyttelitet bord i lagom höjd där man får plats med ett glas champagne. Det ni!
Skämt åsido, jag hoppas bli bjuden på nåt snajsigt kalas i sommar dit vi kan åka taxi typ. Och där jag kan sitta på en hög barstol och bara se snygg ut. Klackarna är well over 10 centimeter. Tänker osökt på min väninna Maria Lindströms låt som handlar om kvinnor som går i obekväma skor. Hahaha. Jag samlar på dem iallafall...

2 comments:

Digidiva said...

Som sagt: limousine-loafers:-D

Anonymous said...

Vilka klackar! Jag tror aldrig jag varit uppe på såna höjder. Men jag rekommenderar varmt Scholls silikonkuddar, åtminstone för främre trmapdynorna ;)