Wednesday, May 7, 2008

Jag älskar mitt jobb

Ja, faktiskt. Nu har jag TVÅ roliga uppdrag. Och bägge är precis lika skoj. Ungefär samma arbetsuppgifter, fast med helt olika verktyg och olika människor, och framför allt olika branscher.

För övrigt är jag på ett strålande humör idag. Av många anledningar. :-) Nu skulle det bara sitta fint med en Bajen-seger i kvällens derby också... men det lär väl bli nån läktarskandal igen som Bajen får skulden för som vanligt...
Edit: Näe, idag tycks allting gå min väg... seger med 2-0 mot Djurgården... :-) Och så spöade jag Saga big time i Yatzy två gånger också, vilket verkligen hör till ovanligheterna, för den ungen brukar ha så tur i spel så det är nästan oförskämt... I feel like a winner today. Vilket förmodligen betyder att imorgon blir en riktig attans skitdag. Men man får njuta medan man kan.

Onsdagslistan

Dagens tråk
Hmmm. Skulle vara min alldeles för tysta rosa mobiltelefon då.

Dagens fniss
Många interna skämt. "Need a nurse" var ett av dom. Hysteriskt roligt. Tyckte jag.
Men Digi-Divas blogg är ett säkert kort om man känner sig lite småsur. Vilket jag alltså inte gjorde idag. Men ändå.

Dagens längtan
Smygrelease på EP:n nästa torsdag kväll på Momma. Kom dit!

No comments: