Thursday, May 15, 2008

Snart smygrelease!


Är hemma en sväng och utfodrar barnen. Saga är barnvakt ikväll. Ska strax iväg till Momma för soundcheck. Stackars Loll har varit utan röst hela veckan men nu verkar det bättre. Har knappt hunnit ställa om mig till gig-mode, det har varit så hysteriskt mycket på jobbet den här veckan. Men skoj!

Imorrn har jag, enligt alla avgrundens gräsligt dåliga planeringar, lyckats boka in ett superviktigt möte på patentbyrån klockan 8 och-j*vla-15. Arghhh. Hur tänkte jag då? Jaja. Det får gå som det går. Blir nog inte så sent partajande ikväll ändå, men av erfarenhet vet jag att jag har svååååårt att landa och framför allt somna efter att ha gigat. Får sova i helgen när vi åker till Linköping.

Hoppas några av er dyker upp ikväll!

1 comment:

Anonymous said...

Jag kan ju inte komma men jag ser fortfarande fram emot den dagen när jag kan dyka upp och titta på er. Hoppas det fungerar bra ikväll!!!