Tuesday, July 1, 2008

Dagens att göra-lista

1. Köpa färgpatron till skrivaren.
2. Skriva ut alla vägbeskrivningar och bokningsbekräftelser.
3. Packa.
4. Packa upp allting minst en gång och börja om.
5. Riva igenom packningen för att se om det jag tänkt packa ner verkligen ligger där.
6. Få total finansiell ångest.
7. Växla kronor till pund.
8. Dricka för många caffe latte.
9. Gå och lägga mig tidigt. Not. Hahaha. Vi ska åka klockan tre inatt... Glöm att jag kan somna.

Som ni förstår bär det av till England snart... ni som känner mig vet att jag lider av lätt resfeber. Jag försöker kontrollera den men det är svårt.

Igår köpte vi 4 st svarta kabinväskor, som idag ska fyllas med kläder och annat nödvändigt. EN stor resväska tar vi med oss, i övrigt får vi klara oss med kabinvarianten. Bilen vi har hyrt rymmer inte hur mycket som helst juh.

Och semestervädermässigt är det ju som vanligt - när Fanny lämnar landet skiner solen. Så tacka mig för att ni får kanonväder i några dagar framöver nu! :-D Själv ska jag tillbringa en hel vecka i regniga, småkalla Storbritannien.

4 comments:

yoakeem said...

Ha en helt fantastisk semester. Hoppas vi ses för lite galej snart igen! ;)

yoakeem said...

Förresten. Du blev supersnygg med nya frisyren!!!

Fanny said...

yoakeem... tack, och tack igen... vi får ta en helkväll hemma hos oss efter semestrarna...

Anonymous said...

Hoppas ni får det härligt!
Kram, Gunvor