Thursday, July 31, 2008

Pride-picknick

Efter jobbet igår var det picknick utanför Pride Park. Träffade massor av trevliga människor. Och bäst av allt, Frida dök upp!

Mina fina brorsdöttrar


Syrrorna Korhonen och Kaj


Yoakeem


Elin fotar mig samtidigt som jag fotar henne.

När samtliga i sällskapet gick in i parken mötte jag upp Cecilia för en spontan barrunda i SoFo. Berlin, Momma, och Harvest (som drivs av en holländare som kallas Jaap och förstås heter Jacob). Lyckades dessutom få till en gratisbiljett till kvällens schlagerkväll, dom är slut på nätet men Sofie som jobbar på Sacre Coeur kunde inte använda sin! Ska sticka och hämta den strax.
Lyckades dessutom klanta mig nåt enormt och snava ut från Harvest i mina svarta lackpumps och stuka foten. *tjurar* Inga heels ikväll alltså. Men det blir nog trevligt ändå!

No comments: