Tuesday, July 15, 2008

Repa, glädjeämnen och hoppas vi syns på torsdag!

Idag har vi äääntligen repat. Men fy fanken vad det såg ut på Judy's... man undrar över folk som får använda vår fiiina anläggning. Dom bara sabbar... och "lånar" grejer utan att lämna tillbaka... & Vi fick äga två timmar av repet åt att koppla tillbaka allting som det ska vara... och sen var H kvar en timme efteråt också. *surar*

Så. Nu har jag surat klart. :-D

Veckans glädjeämnen
  • Vädret
    Mmmmmmmm. I love. Bara att kunna gå ut utan att ens fundera på om man behöver en kofta!
  • Dagdrömmar
    Det dagdröms för lite, helt klart. :-)
  • Jordgubbar och vattenmelon
    Mmmmmm igen. Skulle kunna leva på det. Och det är bra för figuren. Har tappat 2 kg sen vi kom hem från England. Det behövdes. Faktiskt.
  • Min nya skoförvaring
    Nej, det är inte en lägenhet till, som en viss person föreslog häromdagen... *fniss*. H. har meckat iordning en av garderoberna i Sagas rum, så allt får plats.
  • Babylycka
    Jag blir alltid glad när folk jag känner ska bli fler... Min kollega Thom blir pappa till en tjej i oktober.
  • Gig på torsdag!
    Vi ses väl där hoppas jag? Kungsträdgården 12.15 på torsdag, Stora Scenen.

No comments: