Monday, July 14, 2008

Jag har ljugit för er...

jag har 37 eller 38 par skor faktiskt... hittade minst tre par som jag missat. :-)

Idag har vi äääntligen varit och solat och badat lite, på Ingarö. Fast jag badade inte, I chickened out haha... Det var fööör kallt. Men jag låg på stranden med en bok och mobilen och läste, messade lite och dagdrömde och hade det rätt bra, medan H och J i vanlig ordning byggde hamnar och annat i sanden.

Ikväll ska H på Tullkrogen och se Hammarby borta mot Malmö. Jag ska försöka få J i säng tidigt och bara softa. Ensam-tid är nåt det inte varit så gott om under den här semestern. Att dessutom J förvandlades till värsta trots-monstret så snart storasyster försvann ut på Rånö gör inte saken lättare. Guuud vad man får bråka. Semester? Mjaaa. Kanske ibland. Det var bättre när vi var i England faktiskt, då skötte han sig exemplariskt. Men han saknar sin syster, gissar jag, och tar ut det på oss. Det är bara att gilla läget och försöka hålla sig lugn.

Imorrn ska vi repa inför Kungsangiget på torsdag. Tror det blir jätteskoj, bara vädret är bra. Har ni vägarna förbi så spelar vi 12.15, vad jag vet nu. :-D

No comments: