Thursday, July 10, 2008

Shoeaholic

Här är den senaste bilden på min skosamling. Det här är vad som står i lägenheten, fördelat på en garderob som är proppfull och en skohylla i hallen. Totalt är det 34 par skor, 4 par sneakers/aerobic-dojjor inte inräknade. Med hjälp av Saga har jag gallrat ut 16 par och gett bort två par (till Saga då förstås). Puh. Dessutom, och nu skäms jag nästan, står en kartong i källaren som innehåller cirka 30-40 par till, lågt räknat.


Stövlar med olika skaft- och klackhöjd. Och olika färger. Fast mest svarta som synes.


En blygsam samling stövletter, bara 6 par. ;-)



Till sist pumps och ballerinaskor... även här mest svarta...

H. retar mig ständigt för min skosamling. "Du har ju ändå bara ett par fötter", säger han. Jovisst, men jag har ett ombytligt sinne också. Dessutom saknar jag ett par turkosa pumps som matchar alla mina turkosa topar. Så det så.

6 comments:

Loll said...

Men Fanny...;-)
PS, när ska vi repa???
Söndag kanske?
Kram o välkommen hem, om jag inte redan sagt det. Ser ju ut som ni haft det nice...sjukt med plattorna förresten..

Laila said...

AAAHHH.... Jag vill komma och "leka med dina skor! Vad har du för storlek?

Fanny said...

Laila: 38/39.

Laila said...

Vill du bli av med några....??? *ler oskyldigt*

Anonymous said...

Underbart med stor skosamling!!! Blir lätt avundsjuk då jag inte tror att jag kommer upp i samma mängd.

Anonymous said...

I'm impressed! Det var inte lite skor det där. :)