Sunday, July 20, 2008

Imorgon bitti 05.40

går båten från Nynäshamn. Så det blir att gå upp klockan kvart i två, åka kvart i tre... *gäääääsp*

Idag packas det igen, men nu har vi iallafall inga viktgränser att ta hänsyn till... ska packa liiite fler klänningar och skor den här resan - till England hade jag inte med mig en enda kjol eller klänning och bara två par skor, ett par som jag åkte i och ett par som låg i väskan.

På torsdag eller fredag ska jag dessutom sammanstråla med Digi-Diva i Visby. Stackars Visby. Moahahahahaa.

Sista semesterveckan börjar imorgon. Känns som att jag ändå hunnit med mycket den här sommaren. Och nästa vecka ska jag bara jobba tre dagar, ska Prida mig lite eftersom Elin o Carro kommer ner och ska bo här och busa lite. Är glad att jag dessutom bara jobbar 80 %, då kan man ta tidiga dagar ibland och njuta av sommaren, som jag har bestämt ska fortsätta långt in i september. Så det så!

No comments: