Friday, August 1, 2008

Foten

är för dagen inlindad i stödbandage. Det blev ju inte direkt bättre av att jag gick på den hela dagen igår, ganska långt och mycket :-(. Därav har jag bestämt mig för att titta på paraden i år istället för att gå. Dessutom får jag vara känslosam när jag tittar hahaha. Jag ska stå och storböla bakom mina solglasögon när Frida går i uniform, och Elin och Carro går i sina bröllopskläder...

Igår var en fantastisk kväll på Priden, med oerhört trevligt picknick- och partysällskap, många grymbra uppträdanden (vad sägs om Lili & Susie med Oh Mama, La Perrelli med Hero och Tusen och en Natt, Lotta Engberg med Fyra bugg och en coca-cola??? Hahahahaha) och en massa öl.

Traskade hemåt vid halvtolvtiden, trött, törstig och med ont i foten. Idag har det inte gjorts många knop förutom att Frida och nya flickvännen Hanna varit här och fikat tillsammans med mina kära föräldrar. Jag har linkat över till Dani och vattnat hennes balkongblommor, och nu ska jag bara ta det soft ikväll. H ska kanske ut med PJ, och jag hoppas få J i säng hyfsat tidigt så jag kan ta det lugnt.

P.S. Några bilder från igår finns på min mobilblogg. D.S.

No comments: