Thursday, August 14, 2008

SATC

Å härremingud vilken underbar film. Jag satt som klistrad i 2 timmar och 25 minuter. Och det bästa av allt är att jag MÅSTE se om den, för Digi-Diva kan ju inte gå och se filmen ensam juh!

Efteråt blev det en Cosmo (förstås) på Hotellet, Linnégatan, och sen återvände vi till Söder och Himlen (såklart). Camille spelade, och vi pratade om skor. På tal om skor hade jag lagt en sula i mina röda lackskor eftersom de töjt sig, vilket resulterade i FERUKTANSVÄRT skoskav. I Himlen fanns ingenstans att sitta, men jag fick låna Camilles dj-stol. Med vårt vanliga flyt och lite hjälp av C. slutade det med att vi fick ett bord för två med utsikt... :-D.

Idag har jag ett enormt shoppingsug efter.... skor! Haha. Men jag tror inte ekonomin tillåter det just nu. Fast titta kan man ju. Eller?

Och så ska jag få åka till Amsterdam på utbildning i november. YAY! Nu händer det roliga saker varenda månad framöver.... i september tar jag bilen och drar ner till Göteborg och Min, och i oktober är det S&T-konferens i Nice.

1 comment:

Digidiva said...

Livet lever loppan för Glam-Pam:-D