Saturday, August 23, 2008

Jag och Jameson

Så här himla snygg och borta ser man ut efter en hel dag med vidrig ischias - utan värktabletter. Ville inte ta några tabletter igår kväll eftersom jag gärna ville ha vin till maten, så jag testade några shots Jameson Irish Whisky mot smärtan. Det funkade faktiskt hyfsat, men jag somnade rätt tidigt vill jag lova. Tillbringade kvällen liggande på sängen med bärbara jobbdatorn, slösurfande...

Idag är det bättre, vilket är tur eftersom Loll och jag ska spela på en privat fest ikväll - temat är Vin och Mandolin *fniss*.

2 comments:

Anonymous said...

Jag har en vän vars pappa bedövade sin skelettcancer med whisky eftersom han tyckte att han blev så konstig i huvudet av morfin. Det fungerade tydligen riktigt bra, så det kanske är bäst att man vänjer sig vid whisky innan de kroniska smärtorna sätter in ...

Jag tycker förresten att du är snygg ändå.

/Heli

Fanny said...

Heli: Kram och tack. ;-)