Wednesday, August 20, 2008

Kaskadkräkning, lattehjärta och mobiltelefoner

morse blev det rivstart. Två jobbsamtal innan jag ens hunnit klä på mig, tre akuta mail att åtgärda, och mitt i alltihopa kaskadkräktes Jacob i soffan. Jaja. Sånt händer. Ovanligt flyt för att vara jag: vi har tvättid i eftermiddag. Man får vara glad för det lilla.



För att muntra upp mig och peppa mig lyxar jag till det med ovanstående enorma latte. Och det ska föreställa ett hjärta, inget annat. Har lyckats bättre, men naturligtvis aldrig när jag haft kamera i närheten.

Sen, apropå kameror, är jag ofantligt less på min Nokia. Mobilkameran suger FETT. Det blir så jädra usla bilder så det liknar ingenting. Jag vet precis vad jag vill ha istället. Jag vill ha en jåååsa Nokia 7390. (powder pink heter färgen, kan det bli mera JAG liksom?!) Problemet är att de inte verkar säljas längre. Har hittat en på Tradera, men på nåt sätt tar det emot att handla mobiltelefon på Tradera...

2 comments:

Anonymous said...

Jag tror inte alls att du har försökt göra ett hjärta. Erkänn att du försöker liva upp dagen lite!

Den mobilen var bra snygg!!!

Fanny said...

pyret: hurdå? genom att skriva "v" i kaffet? *oskyldig* och ja, visst är den!!! Saga har den bruna.