Sunday, August 24, 2008

Hur tänkte jag nu?

Duogig på privatfest med fri bar på lördag kväll. Gröna Lund på söndag? Ehhhhh....

Gröna Lund är verkligen pestigt. Men jag gjorde min scary thing of the day och åkte.... Nyckelpigan. Bwahahahaha. Jag vet. Men jag är en obotlig fegis. Det var kanske inte smartast i världen heller, att åka Nyckelpigan tokbakis. Å andra sidan var det över fort. Det var däremot inte det eviga köandet. Suck vad mycket folk det var. Och DEN ljudnivån. Mitt stackars bankande huvud. Och så förtielva tonårstjejer som envisas med att gå förbi 5 cm från mitt öra och SKRIIIIIIKA. Ajje.

Nu väntar jag på att resten av familjen ska komma hem. Det blir nog köpepizza ikväll, tror jag är för utmattad för att laga mat. Saga var för övrigt på Grönan med kusinerna, Klara 14 och Albin 13. Tuffa ungar med blått respektive grönt hår och otroligt coola kläder. Också snygga Saga med sitt långa blonda hår, tajta jeans och vit munkis med silvertryck. Skönt när barnen blir så stora att dom klarar sig själva. Fast lite trist också.





Nu är det tackolov över. Gröna Lund alltså. Festen hade jag gärna stannat på längre men jag gav upp kvartitre när jag var näst-näst sist kvar. FANTASTISKT roligt. Hade noll förväntningar innan, men shit vilket drag! Träffade en massa nya roliga människor, gjorde en bejublad duospelning tillsammans med Loll och drack kanske lite för många goda drinkar...

No comments: